Monday, July 13, 2009
Lets Talk About : Interview


1. This week aku duty 'canteen'. Oklah. Setelah sekian lama bergelut dengan tugas 'Class Prefect', akhirnya tukar jugak tugas. Alhamdulillah.
2. He confessed. Aku speechless tahap gaban. Seriously. Susah nak cakap. And aku tak tau apa sebenarnya yang aku cakap. Malu gila!
3. Lizzie tercakap pasal 'tu' dekat Afnan and Afnan dah tau. Bengong betul. Ish. Lizzie, lizzie. Aku tau yang dia dengar apa yang kitaorang cakap.
(Oscar Awards dah bukan jadi milik aku lagi.)
4. Aini dah boleh online and aku boleh chat dengan dia dan gossip macam biasa.
5. Fayra dah boleh cakap! Yes, aku tak payah cakap sorang sorang. Aku tak payah jugak berusaha bersungguh-sungguh mengunci mulut yang tak boleh tutup ni.
6. Alia dah boleh solve Rubics Cube dan dia sangat bangga. Well Alia, aku bangga untuk kau jugak. Bagi Alia satu tepukan yang gemuruh!!!!! Wuuhuuuuuuuuuuuuuuuu!
(Bunyi orang tepuk)
7. Leyya kantoi dengan Puan Aniza pasal 'Kerdil'. Thanks to me by the way. Don't worry Leyya, I berani guarantee yang Puan Aniza takkan bocorkan rahsia. Cikgu tu kan sporting?
8. WEDNESDAY and THURSDAY, tolong datang cepat!
9. Printer aku buat hal. Haiyaaaa! Aku nak buat notes KH ni. Printer oh printer, jangan buat dajal boleh tak?
10. Interview esok tapi aku tak ready lagi. Aiyoyo.
11. Aku agak BZ. TQ
xoxo,
Fatin.

Labels:


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram