Tuesday, July 28, 2009
Thanks For The Memories

Hey readers,

So setelah confirm dan plan betul-betul (walaupun Azura takde coz demam), kitaorang teruskan juga dengan our plan. Right after school, Nina, Bee, Ghadys, 'Ain, Afiq, Afnan, Faiz and I went to Starbucks, Shamelin.


Ok, it was quite boring lah jugak mula-mula. Semua orang macam rasa janggal. Tapi dah bape lama kitaorang duduk and borak-borak kat situ, banyak gila cerita terbongkar. Hehehe. Actually aku yang start dulu. Aku cakap As-sa-la-mu-a-lai-kum (macam our principal cakap) dalam nada formal. Haha. And then around 3 o'clock Afnan and Ghadys kena blah coz diorang ada Interact punya meeting. Bye guys. (Afnan melantak banyak weyh. Haha)


Mula-mula just cakap pasal prefect thing je tapi lama-lama terkeluar dari landasan gak. Try korek rahsia masing-masing. Flashback flashback dan lakonan semula. Haha. Seriously kelakar. Aku gelak sampai keluar air mata. Tapi tak best sebab satu je, Azura takde. Kalau Azura ada, confirm lagi meletup cerita kelakar kitaorang. Last year punya flashback semua keluar. Haha. Aku dengan Bee siap berlakon lagi. Afiq, Faiz, Nina, 'Ain semua dah tak tahan nak gelak.

And then guess what, 3 Amanah and 3 Cemerlang ada Agama just now. So, we talked and gossip about Ustaz B. Selang 5 saat selepas tu, Ustaz boleh jalan melintasi Starbucks. Boleh percaya tak? Oh, Gosh! Memang panic gila masa tu. Muka masing-masing dah lain. Semua try cover. Kitaorang dah tertunduk-tunduk dah. Bee yang tengah ketawa terbahak-bahak terus terdiam panik punya pasal. Haha. Memang gabra la masa tu. Ingatkan dah lepas tapi lepas tu masa nak balik terserempak lagi Ustaz dengan encik H. (kerani sekolah tu) makan-makan kat satu kedai. Setelah bersoal jawab, kitaorang lepas. Weeee. Part yang paling kelakar, Ustaz ingat kitaorang ramai-ramai baru balik daripada Hospital, tengok orang sakit. hehehehe.

A Message for them :
Weh, kau tak tau malu ke nak **** ***? Tempat awam pulak tu. Kitaorang lalu pandai korang cover. Afiq toleh balik, diorang sambung balik. Haha, kelakar gila masa tu aku dah macam "Weyh, istighfar wey!!! Jom aku beli tasbih." And then yang lain semua ketawa macam tak ingat dunia.

Balik sekolah, continue main ping pong. Wahhh, best gila. Aku partner dengan Nina mula-mula tapi minah tu kena balik sebab dah pukul 4. Bee pulak baru balik dari toilet so aku partner dengan dia. Afiq pulak dengan 'Ain. Yes, aku dengan Bee menang. Well, kami profesional kan Bee? Terror gila. Bola yang kita baling semua bola atas. Barulah teruja sikit nak main. Apa kes main bola bawah net Bee? Hahaha. Kidding. Bola-bola tinggi tu nasib baik tak masuk 'masjid'. Karang jadi double meaning pulak tu.


xoxo,
fatin.

p/s :
a) Sumpah wey, aku pissed off betul dengan Mrs S. Tempat dah elok-elok boleh pulak nak tukar.
b) Aku dah kata, jangan cari pasal dengan Alia. Kan dah kena sembur. Sape suruh kau buat macam tu. Dah lama aku tak dengar and nampak alia geram. Well, congratulations sebab kau berjaya buat Alia marah. Hello, first come first serve okay?

Labels:


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram