Sunday, December 13, 2009
Fun Time


Our never ending friendship.


Hello readers,

Today I went out to watch New Moon with Aini. Haha, I know. I'm so outdated. New Moon dah lama keluar baru nak pergi tengok. But who cares by the way? At least I watched New Moon and Jacob Black was so hot! Okay, he is Alia's.

Oh Gosh. Aini. I miss her like hell. I really mean it. So, after Pak Usu (my uncle) drop aku dekat rumah dia, aku masuk and terus hug dia. She's getting prettier and thinner. Betul weyh. Aku agak terkejut la jugak. Is that really Aini? Wow. Dah transform dah budak ni. Haha.

Sampai sana dalam around 10.55. Hah, bagus. 5 minutes before new moon mula. Masa beli tiket, terkejut gila coz tinggal 2 seat je. Ingatkan dah kurang sikit orang because dah lama kan? tapi, penuh jugak. Luckily, 2 seat tu sebelah-sebelah. Kalau tak, naya. See, Allah bless us. ;D

Then, went to Popular and Speedy. Aini decided to buy The Five People You Meet in Heaven and aku pulak decided nak beli Learning Korean is Easy. Tapi last-last tak jadi because aku nak save duit for K-Pop punya soundtrack. Aku tak jadi beli, Aini pun tanak. Haha, tah pape tah. Dalam Speedy. Aku memang seriously kelam kabut. Itu aku nak, yang ni pun aku nak. Semua ada. Aku pegang yang ni, letak balik. Ambik yang ni pulak, letak balik. Then aku ambik yang itu pun letak balik jugak. Guess why? Sebab aku tak tau nak pick yang mana satu. Last-last tak beli pun. Aku nak pergi dengan ibu then baru boleh decide.

Masa balik pulak, ayah tiba-tiba call and cakap ayah tak boleh pick us up because ayah kena monitor workers dia. Aku dah panic gila. Tapi ayah suruh Pak Usu ambik. Fuh, lega. At least ada transport nak balik. Pak Usu kata dia tunggu depan Starbucks so okay then. Masalah selesai. Masa kitaorang keluar and tunggu dekat Starbucks, aku call Pak Usu. Pak Usuuuu, where are you? Something like that lah. Dia kata dia ada betul-betul dekat Autopay. Aku pandang Autopay, takde pun. Then dia kata dia dekat taxi stand. Tunggu kitaorang kat sana. Aku dengan Aini pergi cari, takde pun. Pak Usu ni, main hide and seek pulak. haha. Then habis satu shopping mall tu kitaorang tawaf. Kiri, kanan, depan, belakang. Semua ada. Because nak cari Pak Usu. Aini pulak dah panic. Chill lah sayang. Haha. Tapi memang penat gila la main tawaf-tawaf ni. Tapi okay jugak, exercise. Turun beberapa gram. Kalah The Biggest Loser Asia Haha.

Then I called again. Guess what? Rupa-rupanya Pak Usu tunggu dekat other shopping mall. Ya Allah Ya Tuhanku. Kalau macam tu, sampai esok pun memang tak jumpa. Aku dah tergelak-gelak. Then Pak Usu suruh tunggu dekat depan Starbucks. haha. Aini pandang aku, aku pandang Aini. Bagus betul. Then macam tau-tau je, kitaorang masuk Starbucks. haha. Haus sangat lepas tawaf. Then Pak Usu came, and we go home. Cerita tamat. haha

xoxo,
Fatin Hanani Adnan.

Labels: ,


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram