Saturday, February 06, 2010
School's HOT Drama



Olla readers,

AMARAN : CERITA INI SUDAH DITAPIS 95% OLEH SIRIM. ;)
5th of Feb 2010, melakar kejutan dekat SBU. Banyak gila drama yang tak disangka-sangka. Lepas satu, satu. Aduh, aku pun speechless.

Pagi-pagi, cerita 'tu' dah start menular. Tapi tak ramai orang yang tau. Tapi lepas rehat, memang satu sekolah dok cerita benda yang sama. Aku dengar cerita banyak gila version.
Mr. AA cakap ni la. Mr. AA cakap tu la. Sampai aku pun dah naik pening.

Aku tengah duty dekat Section A - Ground Floor, bila Ivy bagi tau aku pasal ni. Memang terkejut gila la. Tak sangka pulak kes ni akan jadi teruk macam ni betul tak? After recess je, naik class, dah dengar dah soseh soseh. Luckily Pn. Rohana tak masuk class for Add Maths. Ada masa lebih nak bergossip. Wah wah wah. Haha.

Arif cuak one whole day. Takut kena panggil. haha. Tapi, Alhamdulillah, dia tak kena. Aku tumpang bersyukur. Kalau tak, memang la aku tak tau nak cakap apa-apa.

Not a good start for February eh? Facebook, facebook. Apa nak jadi ni?

p/s :
- Banyak gila tapisan yang dah dibuat kat sini sebagai langkah berhati-hati. Tidak dinafikan, aku memang sangat cuak walaupun aku takde kena mengena dalam cerita ni. Fuh, lucky me.

- Ha, aku punya instinct memang selalu betul kan? Aku dah agak dah ada benda yang buruk nak jadi pagi semalam sebab aku dah tak boleh tidur malam tu. Lagi satu, masa nak pergi sekolah aku selalunya bersemangat, (cehhhh) tapi pagi semalam aku sampai merayu kat ibu, taknak datang. Inilah sebabnya! Ni bukan first time tau. Dah banyak kali. Kalau aku ada instict pasal benda buruk, memang ada yang akan jadi. Scary.

Labels:


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram