Wednesday, April 07, 2010
Finally,



Picture Description : Our Glory Night.
ps; Min, aku takde kau punya coz kita punya video tak boleh nak see previous comments, you know why. So sorry :(

SEE THE PICTURES ABOVE. Haha, 2124 comments for a poco-poco video. :)

Hello readers,

Kalau korang follow blog aku, sebelum ni masa Sports Day hari tu, aku ada post video poco-poco kat sini. Yes, that video is Fayra's and she posted it on Facebook. AWESOME!

If korang follow blog aku jugak, aku pernah post video yang kitaorang comment sampai 1000++ comments. (Video Haziq jatuh bukit.)
Sesiapa yang nak baca blog post aku yang ini, korang boleh cari this entries kat Blog Achieve. :D

Okay, so here the story goes. Malam Isnin hari tu, aku, Fayra, Bihah, Arif and Min tiba-tiba jadi bersemangat sangat-sangat nak spamming. Originally, comments untuk video tu just dalam around 1600 something tapi tak sampai 2 jam kitaorang spam, comments dah sampai 2K. Hahaha, Gempak en? Ni memang hobi kitaorang.

Arif dengan Min decided to give a name for our group (SPAMMER TEGAR SAHAJA). They are UPSR which stands for Untuk People Spam Riang and SPM that stands for Spammers Perasan Mantap. Haha, Laugh out loud.

So, tepat pukul 11.50 malam hari Isnin hari tu, mission kami untuk mengomen video ini sampai ke comment yang ke 2000 telah tercapai. Lebih menambahkan perisa lagi (bak perisa Vanilla Milkshake), comment aku ialah comment yang ke 2000! Haha, thanks a lot Arif, Bihah and Min yang sudi beralah dengan aku. :) Fayra, lain kali kita berebut comment ke 2000 lagi. Okay?

Ada beberapa awards yang telah diberikan secara suka-suki malam tu. Contohnya, Arif layak dinobatkan sebagai Spammer Paling Popular sebab Arif punya comments banyak hit main numbers. 1600, 1700, 1500, 2100 etc etc. Aku pulak, diorang nobatkan sebagai Spammer Paling Kedut 2010. Huh, memang layak pun. -.-'

People, wait for another video. The 3K video is coming soon. Maybe next week. *KeningKening*

Labels: ,


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram