Wednesday, June 09, 2010
It's the Truth

Fatin's Holidays Schedule :

6.30 -
Woke up.
8.30 - Breakfast
8.45 - Movies (Star World, HBO, Hallmark etc. etc.)
11.45 - Mandi
12.00 - Online
12.30 - Online movies
3.00 - Online dramas
5.00 - Still, online dramas
6.00 - Online dramas again
7.00 - Ibu dah balik kerja, help ibu with the dinner.
8.00 - Scrabble dengan auntie, ibu and ayah. (They're my Scrabble mates)
9.00 - Korean drama kat KBS World
10.00 - Drama lagi lagi lagi
11.00 - Drama drama drama
1.00 - Tidur dengan nyenyaknya.

That's my everyday schedule. Boring gila kan? Aku boleh cakap yang satu hari, aku habiskan hampir 14 hours depan computer or TV sahaja. Dalam masa 14 jam tu, macam-macam benda berfaedah lagi yang aku boleh buat. For example, revise. Tapi seriously, I'm not in the mood nak buat apa-apa, hatta spamming sekalipun. Pelik kan?

Oh yes, I tried to continue with my manuscript. Guess what, GAGAL! Idea satu pun tak ada nak sambung walau satu muka surat pun lagi. Aku rasa ni semua mesti sebab dah lama tak menulis. Boleh cakap dalam tahun 2010 ni, aku belum sambung tulis 10 muka surat pun daripada manuskrip yang aku mula tulis masa bulan Disember dulu. Argh tidak. Tak boleh jadi ni. Memang sekarang aku kena push jugak diri untuk menulis sebab this is the right time nak start menulis balik. Nanti bila dah bukak sekolah, lagi lah aku berani jamin yang takkan ada masa langsung. Dear Fatin, aja aja fighting!

Labels:


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram