Saturday, June 05, 2010
Nice?

Hello readers,

Selepas banyak berfikir, I decided to change my blog layout. Bukannya apa, cuma boring tengok layout lama. Nak blogging pun dah macam takde mood. Haha, just kidding. Aku memang dah lama nak tukar cuma tak tertukar. So dah alang-alang FREE ni, aku pergi Google and search for a new layout and aku pilih this one. What do you think?

I'm totally into old Malay songs now. Not that OLD actually. Ala, lagu-lagu masa zaman sekolah rendah dulu. I used to listen to them masa dekat primary school. Lagu-lagu macam Mungkin Nanti - Peterpan, Indigo - Istimewa, Flop Poppy - Cinta, Melly Goeslow - Jika Teringat, Sheila on7 - Sephia and more. Bila dengar balik, aku mengaku yang lagu-lagu ni semua are way better than lagu-lagu sekarang. Bukan nak kutuk ke apa, tapi seriously itu memang pendapat peribadi aku. Dah la melody best, lyric pun best sama. Tenang jiwa dengar. Haha.

Sebenarnya, hari tu kat sekolah, aku, Alia, Min, Bihah, Arif and Nina entah macam mana terbukak pasal topik ni. Maybe because Bihah kot yang addicted dengan lagu Flop Poppy, Cinta tu. So dah alang-alang cakap tu, topik ni terus terkeluar. Honestly, aku ingat aku je yang dengar lagu-lagu tu masa primary school dulu, diorang pun sama rupanya. Haha.

Btw, YES! School holidays dah start. Aku betul-betul need this 2 weeks holidays untuk tenangkan balik fikiran aku after Mid-Term exam. Kalau boleh x-ray otak aku sekarang, memang korang akan nampak yang otak aku dah kusut masai. Berputar belit sana sini. Plan masa holidays? Entahlah. Aku rasa aku free except for nak buat aktiviti biasa, lepak-ing with best friends. Ibu tanya aku pagi tadi,Terengganu or Cameron? I asked her why and ibu kata nak pergi holiday masa the second week nanti. Aikkk, biar betul? Aku tak buat decision lagi. Biar ibu dengan ayah je yang choose nak pergi mana. Aku ikut je.

Last but not least,


HAPPY HOLIDAYS!
ps;
Semoga Rachel Corrie selamat sampai di Gaza dan semoga Allah melindungi anak-anak kapal dan sukarelawan-sukarelawan kita. Semoga mereka pulang ke Malaysia dengan selamat setelah menyampaikan bantuan kemanusiaan kepada penduduk Palestin. Amin.

Labels:


2 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram