Saturday, July 10, 2010
The Twilight Saga : Eclipse

Hello readers,

How are you? Quite busy eh? Yeah, aku pun sama. This week macam banyak gila benda nak kejar. Speech text, pastu dengan homework lagi and tak ketinggalan jugak, pengakap log book. Semua nak kena siapkan dalam satu masa.

So yesterday, nothing much at school. Pagi belajar macam biasa and lepas rehat ada ceramah Israk Mikraj.


After school, I went to watch Eclipse with Azura, Lizzie, Alia, Leyya, Naza and Hana. Guess what, THE MOVIE WAS AWESOME! 100 kali lagi best daripada Twilight and 200 kali lagi best daripada New Moon.

Taylor Lautner sangat hot dalam cerita ni. Seriously, tak tipu. Masa ada scene Jacob Black (Taylor Lautner), Alia dengan Naza dah menjerit-jerit dalam cinema. Aku pulak sangat excited dan terus pukul-pukul tangan Lizzie. Haha. Memang aku prefer Jacob la kan dalam movie ni. Yes, now aku official Team Jacob. Teeeheee.

Tapi satu benda je slack, aku tak tengok movie sampai habis. So do Alia. Kitaorang kejar masa sangat-sangat sebab kena naik LRT balik sekolah. Dalam 20% movie macam tu tak sempat tengok. But aku tak rasa aku kena risau sangat sebab dalam dunia yang dihujung jari ni, aku boleh tengok online. Kan kan kan?

:)

Labels: ,


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram