Wednesday, August 17, 2011
-

It has been a while, kan?

So, it's already the 17th day of Ramadan today. Serious tak rasa langsung macam dah 17 hari. Kalau 7 hari puasa tu, aku rasa aku boleh terima lagi lah kot. Ni tak. Time really flies kan?

This is just so random sebenarnya. I don't even know what to write anymore dekat sini but at the same time, I want to update this journal of mine. Rasa macam tak complete je hidup without updating this blog. Semak mata aku tengok post yang bergerak-gerak since the last 3 weeks. Urgh.

SPM will be in 87 more freaking days! GOSH. I'm scared but I just can't wait for it to be over. Entahlah, I'm too tired living this way, I guess. I'm starting to hate school. Kalau dulu, jangan harap aku nak 'ponteng' sekolah but sekarang, lagi dekat nak exam, lagi tulah aku malas nak datang. Konon nak ambik study leave. Pastu dekat rumah duduk tak buat apa-apa termenung sana sini tak tentu pasal. What the heck is wrong with me? 3 bulan je lagi nak habis sekolah kot. Sepatutnya aku menghargai semua hari-hari yang mendatang as a high school student supaya aku tak rindu dekat sekolah nanti. Fatin, Fatin.

Rasa macam baru semalam masuk Form 1. Rasa macam baru semalam pergi tour satu SBU masa first week of 2007 dulu. Rasa macam baru semalam ambik PMR. Rasa macam baru semalam buat itu, buat ini. And now, next year I'm going to be 18. Yes, 18. Dah boleh kahwin dah sebenarnya ;) Eh jap jap, bila fikir balik, I'm not even seventeen yet =_='

I seriously don't know what to write anymore. I wanted to put a dot to this entry sejak perenggan kedua lagi tapi aku tak tahu how should I end this :/

Errr, bye?

Labels:


0 CLICK(S)

Older Post | Newer Post
Fatin Hanani Adnan


I don't know about you, but I'm feeling 22.
Contact Me
Email
Twitter
Facebook
Instagram